تاریکی درون تاریکی

تاریکی درون تاریکی دروازه ای به تمام ادراک

تاریکی درون تاریکی

تاریکی درون تاریکی دروازه ای به تمام ادراک

واژه های حقیقی، متناقض جلوه می کنند.

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۸ فروردين ۹۸، ۰۱:۴۴ - یه بنده خدا
    عجب!
  • ۴ شهریور ۹۴، ۱۲:۴۷ - amir
    سلام
  • ۱۵ بهمن ۹۳، ۲۱:۳۹ - دیجی نقد
    ممنون

نامه اول

جمعه, ۱۴ آذر ۱۳۹۳، ۰۲:۱۷ ق.ظ

سلام

سلام

امروز دست هایم را توی ایستگاه قطار گذاشتم و آمدم. گفتم اگر آمدی، حداقل کسی باشد که برایت دستمالی ابریشمی با گل سرخ تکان بدهد.

این خیابان و جاده ها هم که تمام نمی شود، هر چه بیش تر می دوی کم تر میرسی، انگار جاده ها از دل چشمه ها می جوشند و می آیند بیرون، و چه عادت بدی است نرسیدن!

مادربزرگ همیشه میگفت: جای زخم تن خوب می شود؛ جای زخم زبان نه.

تا امروز که چشم هایم می سوزد و بی خود از حرف هایت گریه ام گرفته، نمی فهمیدم چرا توی سینه ام پرنده ای زخمی، نفس نفس می زند.

به من گفتی: راه خانه ی تو دور است.

گفتی: تو از آن طرف برو.

گفتی: و من از سمت ریل ها می روم.

و نگفتی که پس از این همه سال، راه های رفته را از کجا برگردم و نگفتی تا پای تیر برق یک، دو، سه ...

خب باشد. من چشم میگذارم و می شمارم. حالا چه تو پشت لبخندت باشی یا نباشی و اسم کوچکت را که یعنی چشم هایم، صدا بزنم یا نزنم.

هر جا که باشی حتی خالی از من، دوستت دارم را سک سک می کنم.

  • هیوا

نامه

نامه اول

نظرات  (۱)

خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام www.b2love.rzb.ir دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی
پاسخ:
با تشکر از نظر شما، به وبلاگت هم سر زدم ;)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی